نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد
سرخط خبرها

رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی: برای اولین بار بانوان شمشیرباز خراسانی به لیگ برتر اعزام می‌شوند

  • کد خبر: ۱۶۱۶۴۶
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی: برای اولین بار بانوان شمشیرباز خراسانی به لیگ برتر اعزام می‌شوند
رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی از اعزام یک بانوی شمشیرباز خراسانی به لیگ برتر کشور خبرداد.

علی یعقوبیان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص برنامه‌های هیات شمشیربازی استان در سال جاری، اظهار کرد: در سال جاری برای اولین بار یک خانم به لیگ برتر شمشیربازی کشور اعزام کردیم و در لیگ برتر مانند سال گذشته آقایان نیز اعزام می‌شوند و در صورت موافقت شورای برون مرزی برای تورنمنت ارمنستان در تیر یا مرداد ماه شمشیربازان را اعزام خواهیم کرد.
وی افزود: برنامه استعدادیابی ما نیز همزمان با پایان مدارس به اتمام می‌رسد سال گذشته در المپیاد سراسری کشور که در یزد برگزار شدم موفق شدیم ۳ مدال کسب کنیم و هدف‌گذاری برای امپیاد سال جاری کسب ۶ مدال است. دوره مربی‌گری فلوره را پیش رو خواهیم داشت و باتوجه به اینکه آقای طباطبایی سرمربی تیم ملی جوانان و نوجوانان هستند یک دوره اردوی تیم ملی را در مشهد برگزار خواهیم کرد.
رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی عملکرد این هیات را در سال گذشته مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه سال گذشته شرایط خوبی بر هیات حاکم بود و موفق به کسب مقام‌های مختلف شدیم، دو بازیکن ما عضو ثابت تیم ملی شدند و اقای طباطبایی سرمربی اپه نوجوانان شدند و جزو هیات‌های موفق فدراسیون بودیم.
یعقوبیان در خصوص افزایش اجاره‌بها سالن شمشیربازی بیان کرد: پس از قیمت‌گذاری مدیر کل ورزش و جوانان استان پیگیر هستند که به قیمت واقعی برسد، اما هرسال قریب به ۷ یا ۸ میلیون تومان اجاره‌بها سالن بوده، اما امسال با افزایش بسیار زیاد به ۷۲ میلیون تومان رسیده است و این در حالی است که سالن و رشته ما درآمدزا نیست.
وی افزود: ملی پوشان ما در قسمت آقایان سال گذشته متاسفانه به علت قیمت بالای دلار به مسابقات نوجوانان اعزام نشدند و در بخش بانوان برای اولین بار یک بانو به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد که تیام عباس‌نژاد سال گذشته به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و توانست در مسابقات بین‌المللی نوورزگاه شرکت کند. ما هیاتی هستیم که نقطه قوت هیات ما همدلی است و خداروشکر این همدلی امروز بیش از پیش است و همواره در هیات از تجربیات پیشکسوتان استفاده می‌کنیم.
علی یعقوبیان که امروز قریب به هشت سال است که درئیس هیات شمشیربازی استان است از سال ۹۵ تا ۹۸ در راس فدراسیون شمشیربازی ایران قرار گرفت و از سال ۹۵ تا ۱۴۰۰ سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران بود و از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ به عنوان ورزشکار برتر آسیا شناخته شد
یعقوبیان سال ۷۸ وارد تیم ملی شد و تا سال ۹۶ عضو ثابت تیم ملی شمشیربازی ایران بود و در کارنامه خود کسب مدال طلای غرب آسیا قطر، رقابت‌های جهانی ترکیه و کاپ ستارخان تبریز و خزر را ثبت کرده است. وی در سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۷، ۳ سال متوالی میان تمام ورزشکاران استان ورزشکار برتر شناخته شد.
وی در رقابت‌های آسیایی قطر در سال ۲۰۰۶ موفق شد برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی دو مدال برنز برای شمشیربازی کشور کسب کند و مدال نقره مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی که در عربستان برگزار شد و مسابقات قهرمانی آسیا مالزی را کسب کند.
یعقوبیان کسب بیش از ۴۰ مدال مسابقات داخلی و مدال‌های بین‌المللی بسیاری را در کارنامه خود دارد. البته ناگفته نماند که در رقابت‌های مجارستان، قبرس و ایتالیا از رقابت با حریف صهیونیستی خود پرهیز کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->